בשורה: ניתן לנסוע ברב קו גם ברכבת ישראל

"ערך צבור" הינו חוזה נסיעה ארצי המאפשר להטעין בכרטיס הרב-קו סכום כספי ולנסוע בכל קווי השירות של מפעילי התחבורה הציבורית בארץ מבלי לטעון כרטיסיה או הסדר נסיעה שונה לכל מפעיל ולכל נסיעה
דוד קורצוייל 1 Comment on בשורה: ניתן לנסוע ברב קו גם ברכבת ישראל

עד כה ניתן היה להטעין את כרטיס הרב קו בחוזה מסוג "ערך צבור" רק בחלק מהאזורים בארץ ובקווי האוטובוס בלבד • מ-1 ביולי יורחב השימוש בהסדר "ערך צבור" לאזורים נוספים בארץ ולראשונה גם לרכבת ישראל

אילוסטרציה
"ערך צבור" הינו חוזה נסיעה ארצי המאפשר להטעין בכרטיס הרב-קו סכום כספי ולנסוע בכל קווי השירות של מפעילי התחבורה הציבורית בארץ מבלי לטעון כרטיסיה או הסדר נסיעה שונה לכל מפעיל ולכל נסיעה
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

בשורה טובה לנוסעי התחבורה הציבורית. החל מ-1 ביולי, ניתן יהיה להטעין את כרטיס הרב-קו בערך כספי (ערך צבור) ולנסוע בכל קווי האוטובוסים של התחבורה הציבורית ורכבת ישראל, ברחבי הארץ. כך הודיע היום שר התחבורה והמודיעין, ישראל כץ.

עד כה ניתן היה להטעין את כרטיס הרב קו בחוזה מסוג "ערך צבור" רק בחלק מהאזורים בארץ ובקווי האוטובוס בלבד. מ-1 ביולי יורחב השימוש בהסדר "ערך צבור" לאזורים נוספים בארץ ולראשונה גם לרכבת ישראל. בכך, יתאפשר למאות אלפי נוסעים נוספים ליהנות מההטבות וההנחות הייעודיות שמעניק כרטיס הרב-קו. בחודשים הקרובים תצטרף גם הרכבת הקלה בירושלים להסדר.

"ערך צבור" הינו חוזה נסיעה ארצי המאפשר להטעין בכרטיס הרב-קו סכום כספי ולנסוע בכל קווי השירות של מפעילי התחבורה הציבורית בארץ מבלי לטעון כרטיסיה או הסדר נסיעה שונה לכל מפעיל ולכל נסיעה.

כרטיס רב קו אישי מאפשר טעינה של הסדר ערך צבור על פי הפרופיל האישי של כל נוסע. החוזה מקנה כבר בעת ההטענה, הנחת נסיעה בשיעור של 20%, או לחלופין שומר על ההנחות הקיימות לזכאים, הנקבעות על פי הפרופיל האישי. יצוין כי ניתן לעשות שימוש בסכום הכסף שהוטען בכרטיס הרב קו, ללא הגבלת זמן.

השר כץ ציין כי מהלך זה מתווסף לשורה ארוכה של שיפורים שבוצעו לאחרונה בתחבורה הציבורית והביאו לגידול של כ-5% במספר הנוסעים בתחבורה הציבורית. מדובר בין השאר ברפורמה בתעריפים שהוזילה את מחירי הנסיעה בעשרות אחוזים, עלייה מכל הדלתות: מתן אפשרות לבעלי כרטיס הרב קו לדלג על הנהג ולעלות לאוטובוס מכל הדלתות במאות אוטובוסים ברחבי הארץ, הגדלת תדירויות אוטובוסים ופתיחת קווים חדשים, התקנת שילוט אלקטרוני בתחנות האוטובוס המספקים לנוסע מידע על זמני ההגעה של האוטובוסים ועוד.

מנהל הרשות הארצית לתחבורה ציבורית, מאיר חן, ציין כי החלת הסדר "ערך צבור" בכל הארץ מהווה מהלך משמעותי לשיפור הסדרי התשלום של נוסעי התחבורה הציבורית המייצר אחידות בכל חלקי הארץ. חן ציין כי לאחר היערכויות טכנולוגיות מאומצות והקמת מערכות שיתוף וכרטוס משולב, מתרחב מגוון חוזי הנסיעה העומדים לרשות הנוסע, וכל משתמש יכול לרכוש את חוזה הנסיעה המתאים לצרכיו. "אין ספק כי צעדים אלו ופרויקטים אחרים לשיפור השרות, מביאים למגמת גידול בשימוש בתחבורה הציבורית" הוסיף חן.



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    מאד חשוב אפשר לנצל ערך צבור?